Nuffnang Ads

Pages

26 Ogos 2010

9 CARA ATASI PATAH HATI

:::Percaya pada takdir:::
:::Relakan:::
:::Lupakan:::
:::Ambil Hikmahnya:::
:::Be Nice:::
:::Jangan Bersendirian:::
:::Bersedia Untuk Orang Baru:::
:::Serlahkan Potensi Diri:::
:::Berdoa & Bertawakal:::


(P/S= Di petik dari MAJALAH REMAJA)

Merdeka

MERDEKA.
ertinya kita rakyat malaysia bebas
dari jajahan British & Jepun..
53 thn MERDEKA

Tema thun ni...
1MALAYSIA MENJANA TRANFORMASI...

MERDEKA!!!MERDEKA!!!MERDEKA!!!!!!

31 Ogos by Sudirman Hj Arshad

Puasa

Sedar x sedar...pejam celik pejam celik...
da 16 hari kita umat islam berpuasa...
rasa macam bru semalam je berpuasa...

bulan yang penuh mulia dan keberkatan...
adalah bulan RAMADHAN AL-MUBARAK..

Semua syaitan2 telah diikat...
dan pintu neraka pun ditutup...
oleh mari lah kita semua..
meningkat kan lagi amalan pahala kita..

SELAMAT BERPUASA SUME

23 Ogos 2010

OK X??

Sorry....background x bpe cantik...
hehhehee.....

11 Ogos 2010

Bulan Ramadhan

Bulan Ramadhan adalah 1 bulan dimana...
kita yang beragama islam wajip berpuasa...
jika
tiada keuzuran...

Bulan Ramadhan juga..
adalah untuk mengajar kita erti..
syukur dan sabar..
dalam menjalan kan ibadat puasa...

Kita harus bersyukur kerana diberi peluang untuk..
menunaikan Ibadah Puasa

03 Ogos 2010

Renungan Bersama

Sepatah kata...
Cinta perlukan keberanian untuk bersuara..
kerana tanpa kata-kata bukan hanya
cinta tidak mampu jadi kenyataan..
Malah mungkin impian juga
berkecai di tengah jalan..
Maka andai dalam hati sudah ada cinta..
beranikan lah diri untuk..
meluahkan pada si dia agar si dia..
tahu apa akan perasaan kamu dan..
kamu juga akan tahu perasaan si dia.
terhadap kamu
Maka dengan itu terjalin hubungan..
di antara kamu berdua...
dengan itu alami saat percintaan..
yang penuh dengan kasih sayang..
saling percaya, ikhlas dalam perhubungan..
dan jujur antara satu sama lain....

Ooouuchhh......Sakit Kepala ku

On the way nk blik 2...
kepala ku sakit yg amat sgt..
sepanjang perjalanan nk blik 2..
aku bring je dgn adik sedara ku..
yg duduk atas pangku aku..

Sampai je kat rmh atuk aku..
trunkan brang2 busu aku..
msuk je dlam rmh terus aku..
mintak Panadol Aktif Fast kat Busu aku..
pas 2 bru aku mkan nsi..
bru ok skit rasanya..


Tesco Melaka

1 OGOS 2010
my family n my aunty and her daughter
kuar jalan2 ke Tesco Melaka...
perrgggghhhhh...
ramai siot orang hari itu...
al-maklum lah..hujung minggu katakan..
mmg ar ramai org...
yg kebanyakkan nya yg sdh berkeluarga...


nuffnang