Nuffnang Ads

Pages

09 Julai 2009

RINDU

Aku rindu pada mu
Adakah engkau rasa apa yang aku rasa?
Rasa sakit menanggung rindu
Aku terlalu rindu pada mu
Adakah kita akan berjumpa lagi?
Aku pun tak tahu
Adakah kita akan kekal hingga ke hujung nyawa?
Ku hanya berserah pada Mu YA ALLAH

Sayang..
Diri ini terlalu rindu pada dirimu yang jauh dimata tapi dekat dihatiku
Aku senantiasa teringat akan dirimu, wajahmu dan senyumanmu
Aku rindu saat kita bersama dahulu
Bermesra,berpegang tangan sambil ketawa riang
Aku bahagia di sisimu
Tapi bila berjauhan
Rasa rindu bertandang di hatiku
Aku tidak tahan menanggung rindu pada dirimu

Sayang...
Ku tidak sabar untuk menatap wajah mu lagi
Ku selalu terbayang-bayang akan kenangan kita yang lama
Jika masa dapat di undur
Ku ingin kembali pada masa itu
Ku ingin katakan bahawa diri ini terlalu sayang dan cinta pada mu
Tapi semua itu hanya mimpi
Dikau telah jauh meninggalkan diriku
Dikau biarkan diri ku keseorangan
Dengan hanya berteman kan air mata dan rindu ku yang membara ini
Diri ini terlalu rindu pada dirimu sayang
Kembali lah pada diri ku
Ku ingin sehidup semati dengan mu
Wahai sayang ku


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nuffnang