Nuffnang Ads

Pages

14 Ogos 2009

Anak kucing ku

x ske ar tgkp gmbr~~

terkejut aku~~~
nk tdr ar~~~

tgkp gmbr kte ea~~~

pndng pe 2??? pndg sni ar...

wat muka sedih @ muka sposen~~~

x thn lg....nk tdr jgk
selamat mlm


Bwu sebulan aku x blik..
da bsr rupa nya anak2 kucing ku ini
dorg ar tmpat aku meluah perasaan n rasa sunyi
sbb 2 bila kucing2 ku yg dulu kna buang
(mak aku buang)
aku sedih sgt..sbb yg kna buang 2 kucing kesayangan aku
sedih sgt rasanya...

x th sma ada dy msih hidup @ x skrg ni..
kucing ni tkut org...cm ne ar dy brdpan dgn org ramai agaknya
dpt mkn ke x agknya..
aku harap ada orang ambik dy n bela dy
aku xska tgk kucing kna kurung
rasa kesian lak..

aku mudah kesian n sayang pada kucing
aku pn x th knp..
mgkin sbb mrka comel agaknya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nuffnang