Nuffnang Ads

Pages

08 Mac 2013

Coret-Coret #1

Salam semua, aku sedang menaip tatkala semua orang tengah tidur..tapi aku tahu ada je yang tak tidur lagi..Sebenarnya tak de benda pun nak cakap..saja je taip..Kelmarin 6/3/13 berjalan sakan aku dari Seremban Ke Masjid Tanah...keluar rumah pukul 10 pagi sampai rumah 3 petang...huhuhu...Nak pergi Seremban kena pandai cari jalan sebab jalan nya macam berpetak-petak dan kau boleh main pusing-pusing jika salah jalan....parking yang terhad walaupun hari biasa...pastikan anda berteman kerana WARGA ASING amat lah ramai dan aku sendiri rasa macam dah tak selamat pergi Seremban seorang diri....lagi satu aku dapat anak buah lagi seorang BABY GIRL nama nya aku tak tahu sebab tak jumpa jumpa n tanya lagi...ok lah aku rasa da tak de benda nak taip lagi, aku rasa lebih baik aku masuk tidur jam pun da menunjukkan jam 2:15pagi...anak dara tak baik idur lambat..huhuhu

SELAMAT MALAM/PAGI...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nuffnang