Nuffnang Ads

Pages

12 April 2013

Malas vs Takut

Salam semua, ok sekarang ni da datang balik mood nak update blog...aku tak kisah ar ada orang ke tak yang baca blog aku ini...asalkan blog aku berupdate walaupun letak gambar sekeping je...hihihii...Ok, sebenarnya aku ini terlebih darah gemuruh..tak tahu lah kenapa...kalau nak buat sesuatu itu mesti jantung rasa macam nak terkeluar, nak tulis pun tangan menggigil-gigil...ahahahha..teruk kan??? Sebenarnya aku ada je lesen kete tapi kan...........sekali je aku bawa pas tu terus takde perasaan nak bawa lagi...nak tahu kenapa??? sebabnya ada sekali aku bawa itu terbabas sikit, terus tak de hati nak bawa lagi(takut tapi mahu)....orang kata bawa kete ni selamat kan?? bagi aku bawa apa je kapal terbang ke helikopter ke tetap ada bahaya nya...tapi kan bawa motor tak takut lak.....hahahaha...terbalik aku ni kan?? tapi aku bawa bawa sekitar rumah aku je, disebabkan depan rumah aku ni ada bukit mcm test laluan bukit kete, terus aku malas nak bawa, tapi law hantar mak aku g balai raya tak pe, sebab ikut jalan lain yang lurus...hahhahha...nanti law ada story lagi aku update...see you soon.........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nuffnang