Nuffnang Ads

Pages

02 September 2012

Aku Tak Berkenaan Bila....

Pergi pasar malam nampk pasangan suami isteri sorong kereta tolak baby, " Hello?? ko ingat pasar malam tempat ko nak bersenang lenang ke?? Ko tahu tak pasar malam ni tempat yang sesak & penuh dengan orang.Ada lagi itu laki kendong anak, isteri jalan depan, anak pulak macam baru cukup bulan, kot ya pun ko nak jalan jangan ar g pasar malam macam tak sesuai je bawa budak kecik macam itu g pasar malam.

Lepas itu jalan macam ala-ala model, lenggang lenggok padahal orang bersusun kat belakang ini. Ko boleh lak jalan macam itu, bukan maksud aku jalan  nak laju, tapi beragak-agak ar sikit.. Yang anak dara pulak pakai pakaian macam nak g shopping complex..sesuai ke?? Macam over je aku tengok, pas tu nampak jantan tergedik-gedik, tersenyum-senyum macam ulat bulu..Kalau yang duduk dekat itu pulak, pergi pakai kain batik & kain pelikat je..geleng kepala aku itu, pas tu jalan peluk pinggang lak tu..tak menahan..

Lagi satu kalu ko g beli belah barang dapur ko ambik 2-3 troli 2 troli isi anak ko 1 troli lagi isi barang, tahu ar troli 2 banyak tapi jangan ar macam nak buat hak sendiri lak. Ko isi anak ko dalam troli pas tu bagi main ipad & note. Bila ko g ambik barang orang lak ambik ipad & note ko tu..salah sapa?? Salahkan sendiri, sapa suruh ko biarkan anak ko macam itu je..

Dalam shopping complex pakai spec mata hitam, mata silau ke?? Macam tak sesuai je aku tengok, tak kan aku nak g tegur pulak. Nanti dia sembur nya aku balik cam ne?? Tak malu ko?? Terus keluar dari shopping complex tu, malu pnya pasal.

P/S-INI ADALAH CORETAN AKU, TAK DE KENA MENGENA DENGAN SESIAPA PUN. IF SESIAPA YANG TERASA AKU MINTAK MAAF BANYAK2.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nuffnang