Nuffnang Ads

Pages

03 September 2012

Bila Petang Je....

Aku tak tahu nak wat pe, dah setiap hari aktiviti nya sama je.. Nak kuar petang, kawan tak de, ada je kawan tapi tak ngam dengan aku..Aku ni jenis yang  memilih sikit dalam bab kawan ni..Ko gedik sikit je, bye2 ar ko..tak de masa aku nak layan ko..Aku memang anti dengan dengan budak gedik2 ni..

Kalau tak on9 aku tengok tv itu pun kalau ada citer yang best, kalau tak kang aku tidur da ptg2 kang bru bngn "dasar anak dara pemalas" hihihi..Aku ini tak ar pemalas sangat sampai sume keje tak nak buat, ada jugak aku tolong mak aku buat. Tapi bab masak memang aku bagi kat mak aku sebab masakan mak yang the best, bagi aku lah. Dah tak de idea nak tulis apa lagi, daripada aku merapu tak tentu pasal baik aku stop dulu. Ada idea nanti aku tulis lagi, itu pun kalau ada yang nak baca blog buruk aku ni.

ASSALAMMUALAIKUM & JUMPA LAGI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nuffnang