Nuffnang Ads

Pages

03 Januari 2013

Gelagat Manusia

Salam semua, aku tahu tak ramai @ pun memang tak de sapa pun nak baca blog aku ni.. tapi aku tak kisah pun sama ada orang nak baca atau tak yang penting aku tulis apa yang terlintas di fikiran aku dan yang berlaku disekeliling aku...Semalam 2/1/2013 aku telah keluar beli barang bersama keluarga, sesudah itu aku tunggu ayah aku jap kat luar. Bila kat luar ko akan dapat lihat pelbagai gelagat manusia zaman sekarang ni, tak kira lah muda @ tua semuanya sama saja..terutama bila nak tunggu parking kosong, ada itu tak mahu mengalah dan bertolak ansur, dia boleh tunggu tengah jalan sambil nak tunggu kereta satu algi 2 keluar, kot ya pun ko bagi lah signal dan himpit ar tepi sikit..Ada itu pergi beli barang macam nak g shopping complex, dengan baju nya, kasut tumit tinggi nya, hello??? ko g sini nak beli ikan ke barang make up?? Ada 2 beli barang basah seperti ikan, sotong, ayam , udang , dll..pegang plastik hujung jari je, takut sangat tangan kotor..kalau korang g mana pasar raya cuba korang duduk dan perhatikan gelagat mereka, pasti korang akan geleng kepala..

P/S-MAAF JIKA ADA SESIAPA YANG TERASA NI SEKADAR LUAHAN & PANDANGAN SAYA SAJA..

1 ulasan:

nuffnang